MAJLIS PERWAKILAN KOMANDER KESATRIA


Sunday, January 20, 2013

ANNUAL GENERAL MEETING KOMPENI BRASS BAND


    Pada 4 Januari yang lalu, Kompeni Brass Band telah mengadakan Mesyuarat Agong Tahunan bertempat di LT 1. Ucapan terima kasih dan ucapan alu-aluan dari pengerusi majlis iaitu Mohammad Izwan Bin Mustafa Kamal kepada Penyelaras Kokurikulum Kompeni Brass Band UiTM Johor Left. Kest En. Muhammad Fairus B. Abdul Shukor, KM Mohamad Farhan Bin Maskon selaku presiden kompeni Brass Band, KK Mohd Syafiq Bin Abu Hashim selaku Pegawai Memerintah Komander Kesatria UiTM Johor,  Majlis Tertinggi Komander Kesatria dan ahli-ahli Kompeni Brass band yang sudi menghadiri Mesyuarat Agong Tahunan Jawatankuasa Kompeni Brass Band Sesi Nov 2012 – April 2013. Bacaan Doa oleh  Ikhmal Syazreel Bin Mohd Azizan.
pelajar kokurikulum kompeni brass band
    Ucapan didahului oleh Muhamad Akmal Aqif Bin Jumaadi, selaku wakil Mantan Ketua Kompeni Brass Band memberikan ucapan pembubaran ahli jawatankuasa lama kompeni Brass Band.Beliau juga berharap para pelajar semester satu dapat memberikan kerjasama. Beliau juga sempat mengucapkan terima kasih kepada Left Kest En. Muhammad Fairus B. Abdul Shukor , KK Syafiq Bin Abu Hashim serta wakil MPP Amer Qusyairi Bin Ihzahar yang sudi hadir selaku tetamu VIP juga kepada ahli Brass Band yang sudi hadir dan memberi komitmen yang tinggi kepada Kompeni Brass Band.

      Presiden Kompeni Brass Band iaitu KM Mohamad Farhan Bin Maskon telah memberi ucapan sekaligus memperkenalkan ahli jawatankuasa baru bagi Kompeni Brass Band sesi Nov 2012-Apr 2013.Beliau juga sempat memberi beberapa nasihat kepada pelajar KO semester 1 yang baru menyertai Kompeni Brass Band. Beliau melantik Jawatankuasa Kompeni Brass Band sesi Des 2012-Apr 2013.

ucapan ketua kompeni
    Seterusnya majlis di teruskan lagi dengan ucapan dari wakil Top 5 iaitu KK Mohd Syafiq Bin Abu Hashim, dalam ucapannya beliau memperkenalkan Jawatankuasa Perwakilan Komander Kesatria Batalion VI UiTM Johor Sesi Nov 2012 - April 2013. Selain itu,beliau juga mengucapkan tahniah kepada ahli jawatankuasa kompeni Brass Band yang baru, serta memperkenalkan Jawatankuasa Perwakilan Komander Kesatria Batalion VI.
ucapan pegawai memerintah
   Seterusnya, ucapan dari penyelaras kompeni Brass Band iaitu En. Muhammad Fairus Bin Abdul Shukor. Beliau telah mengucapkan tahniah kepada ahli-ahli kompeni Brass Band yang baru,beliau turut memberikan sepatah dua kata mengenai cadangan kami tentang aktiviti Brass Band pada semester ini.

ucapan penyelaras kokurikulum
     Persembahan Multimedia yang memaparkan Ahli Jawatankuasa Brass Band  sesi Nov 2012 – April 2013 untuk diperkenalkan kepada para tetamu VIP dan pelajar KO yang hadir. Aktiviti-aktiviti yang telah dijalankan pada semester lepas juga telah dipertontonkan kepada para tetamu yang hadir. Antaranya adalah Annual General Meeting, dan Latihan Intensif Brass Band (LIBB). VIP berpindah majlis ke jamuan makan. Majlis berakhir pada pukul 11.00 malam.

No comments:

Post a Comment