MAJLIS PERWAKILAN KOMANDER KESATRIA


Wednesday, July 24, 2013

Perjumpaan Dwi-Tahunan Kompeni Charlie Sesi Jun 2013 - Oktober 2013



Bertempat di Dewan Kuliah 2 pada 3 Julai 2013, Kompeni Charlie telah mengadakan Perjumpaan Dwi-Tahunan Sesi Jun 2013- Oktober 2013 pada pukul 8.00 malam. Tetamu jemputan yang hadir pada majlis tersebut ialah Pegawai Kehormat Kesatria Negara, Mejar (Kest.) Zanariah Binti Abdul Rahman, Penolong Pegawai Kokurikulum, Kapt. (Kest.) Norsyidah Binti Mahmat Sani, Left. (Kest.) Jamil Bin Sulong selaku Penyelaras Kokurikulum serta Majlis Tertinggi Jawatankuasa Perwakilan Komander Kesatria dan para pelajar semester 1 Kompeni Charlie.




KRM Nur Afifa Binti Mohd Mazlan, selaku pengacara majlis telah menyampaikan sedikit kata alu-aluan. Majlis diketuai oleh Saudara Afiq Bin Khairudin bagi bacaan doa.



Selaku Ketua Kompeni Charlie, KM Nuratikah Binti Jamari telah membubarkan Jawatankuasa Kompeni Charlie Sesi November 2012- April 2013. Seterusnya beliau telah melantik Jawatankuasa Komeni Charlie Sesi Jun 2013-Oktober 2013. Beliau mengucapkan terima ksih di atas kerjasama yang tekah di berikan.



Seterusnya majlis di teruskan lagi dengan ucapan KMdy Noreen Farahin Binti Supardin selaku wakil Majlis Tertinggi JPKK. Beliau telah memperkenalkan Jawatankuasa Perwakilan Komander Kesatria Batalion IV UiTM Cawangan Johor.




Penyelaras kokurikulum iaitu Left (Kest) Jamil Bin Sulong telah memberi ucapan selamat datang kepada pelajar kokurikulum semester 1 Kompeni Charlie. Beliau berharap agar para pelajar ini dapat memberikan komitmen dan kerjasama yang terbaik kepada para komander bagi melancarkan segala aktiviti yang bakal dijalankan pada semester ini.




Majlis di teruskan lagi dengan ucapan Kapt. (Kest.) Norsyidah Binti Mahmat Sani selaku Penolong Pegawai Kokurikulum UiTM Cawangan Johor. Beliau telah menerangkan serba sedikit mengenai silibus serta cara permakahan kokurikulum ini.



Majlis berakhir dengan tayangan multimedia.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment