MAJLIS PERWAKILAN KOMANDER KESATRIA


Wednesday, July 24, 2013

Perjumpaan Dwi-Tahunan Kompeni Brass Band Sesi Jun 2013-Oktober 2013



Perjumpaan Dwi-Tahunan Kompeni Brass Band UiTM Cawangan Johor pada semester ini telah diadakan pada 5 Julai 2013 jam 8 malam bertempat di DK2. Seramai 150 orang termasuk Komander Kompeni Brass Band dan 3 orang tetamu jemputan menghadiri perjumpaan ini.Perjumpaan ini bertujuan untuk membubar ahli jawatankuasa yang lama serta melantik ahli jawatankuasa yang baru.
Ucapan terima kasih dan ucapan alu-aluan dari pengerusi majlis iaitu Mohamad Nazirul Bin Zuhairi kepada Penyelaras Kokurikulum Kompeni Brass Band UiTM Johor Left. Kest En. Muhammad Fairus B. Abdul Shukor, KM Ikmal Syaheed Bin Abdul Aziz selaku ketua kompeni Brass Band, KMdyAmer Syazwan Bin Mansoor selaku Pegawai Latih Komander Kesatria UiTM Johor,  Majlis Tertinggi Komander Kesatria dan ahli-ahli Kompeni Brass band yang sudi menghadiri Perjumpaan Dwi-Tahunan Kompeni Brass Band Sesi Jun 2013 – Okt 2013.

KM Ikmal Syaheed Bin abdul Aziz selaku Ketua Kompeni Brass Band memberikan ucapan pembubaran ahli jawatankuasa lama kompeni Brass Band dan sekaligus memperkenalkan ahli jawatankuasa baru bagi Kompeni Brass Band sesi Jun 2013-Okt 2013.Beliau juga berharap para pelajar semester satu dapat memberikan kerjasama.Beliau juga sempat mengucapkan terima kasih kepada Left Kest En. Muhammad Fairus B. Abdul Shukor, Kmdy Amer Syazwan Bin Mansoor serta wakil MPP Amer Qusyairi Bin Ihzahar yang sudi hadir selaku tetamu VIP juga kepada ahli Brass Band yang sudi hadir dan memberi komitmen yang tinggi kepada Kompeni Brass Band.


Ucapan dari wakil Top 6 iaitu Kmdy Amer Syazwan Bin Mansoor, dalam ucapannya beliau memperkenalkan Jawatankuasa Perwakilan Komander Kesatria Batalion VI UiTM Johor Sesi Jun 2013-Okt 2013. Selain itu,beliau juga mengucapkan tahniah kepada ahli jawatankuasa kompeni Brass Band yang baru,dan beliau  telah memberikan nasihat kepada semua ahli –ahli Brass Band.



Ucapan dari penyelaras kompeni Brass Band iaitu En. Muhammad Fairus Bin Abdul Shukor.Beliau telah mengucapkan tahniah kepada ahli-ahli kompeni Brass Band yang baru,beliau turut memberikan sepatah dua kata mengenai cadangan kami tentang aktiviti Brass Band pada semester ini.

Persembahan Multimedia yang memaparkan Ahli Jawatankuasa Brass Band  sesi Jun 2013-Okt 2013 untuk diperkenalkan kepada para tetamu VIP dan pelajar KO yang hadir. Aktiviti-aktiviti yang telah dijalankan pada semester lepas juga telah dipertontonkan kepada para tetamu yang hadir. Antaranya adalah Annual General Meeting, My Beautiful Malaysia dan Perkhemahan.VIP berpindah majlis ke jamuan makan.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment