MAJLIS PERWAKILAN KOMANDER KESATRIA


Monday, August 06, 2012

AGM Kompeni Brass Band


       Pada 22 Jun 2012, Kompeni Brass Band UiTM Johor telah mengadakan mesyuarat agung di LT 1 bagi sesi Jun Oktober 2012 yang telah dihadiri oleh Penyelaras Kokurikulum Kompeni Brass Band UiTM Johor  LT. (KEST) Muhammad  Fairus Bin Abdul Syukor , KMdy Nur Syuhada Bte Mohd Taib, KMdy Khairul Akmal Bin Alias dan KMdy Muhamad Hafiz Bin Abdullah,  selaku Barisan Tertinggi Komander Kesatria UiTM Johor,  Majlis Tertinggi Komander Kesatria dan ahli-ahli Kompeni Brass Band yang sudi menghadiri Mesyuarat Agong Tahunan Jawatankuasa Kompeni Brass band Sesi Jun –Nov 2012 .Tujuan utama ia diadakan adalah untuk memperkenalkan Jawatankuasa Kompeni Brass Band dan memperkenalkan Jawatankuasa Perwakilan Komander Kesatria Batalion VI UiTM Johor kepada pelajar KO Brass Band part 1.


     Ucapan daripada KM Mohammad Imran Bin Nor Salim selaku Mantan Ketua Kompeni Brass Band. Beliau telah membubarkan jawatankuasa sesi Nov 11-Mac 12.Selain itu, beliau juga telah memberi beberapa nasihat kepada pelajar KO part 1 yang baru menyertai Kompeni Brass Band. Ketua Kompeni Brass Band iaitu KM Abdul Adzam Bin Md Daim telah memperkenalkan Ahli Jawatankuasa Brass Band yang baru bagi sesi Jun Oktober 2012. Beliau berharap agar Ahli Jawatankuasa yang baru dapat menjalankan tugas yang telah diberikan dengan penuh tanggungjawab dan dedikasi.




     Ucapan daripada Penyelaras Kokurikulum Kompeni Brass Band UiTM Johor  LT. (KEST) Muhammad  Fairus Bin Abdul Syukor. Beliau menasihatkan kepada pelajar KO part 1 agar mematuhi peraturan yang telah ditetapkan dan menghadiri KO pada setiap hari rabu petang.Persembahan Multimedia yang memaparkan Ahli Jawatankuasa Brass Band sesi Jun- Nov 2012 untuk diperkenalkan kepada para tetamu VIP dan pelajar KO yang hadir. Aktiviti-aktiviti yang telah dijalankan pada semester lepas juga telah dipertontonkan kepada para tetamu yang hadir. Antaranya adalah Annual General Meeting, Dinner dan Drum Battle.



No comments:

Post a Comment