MAJLIS PERWAKILAN KOMANDER KESATRIA


Friday, December 20, 2013

Perjumpaan Dwi-Tahunan Kesatria Negara Kompeni Bravo sesi November 2013- April 2014

Pada 12 Disember 2013, Kompeni Bravo telah mengadakan Mensyuarat Agong Dwi-Tahunan sesi Disember 2013-april2014 bertempat di Dewan Kuliah 1, jam 8.00 malam.

Pada Mesyuarat Agong kali ini KRM Emelyne Fateeha Binti Nawawi telah bertugas sebagai pengerusi majlis.Ucapan ribuan terima kasih serta ucapan alu-aluan diucapkan kepada penyelaras kokurikulum Leftenan Kesatria Jamil Bin Sulong, pegawai kehormat Mejar (Kest.) Syazali Effendi Bin A. Wahab, wakil Jawatankuasa Perwakilan Komander Kesatria (JPKK) KMdy Amer Syazwan Bin Mansoor, Kmdy Mursheed Bin Mad Diah, KMdy Noreen Farahin Bin Supardin, Kmdy Nurkhairunnisa Binti Salleh, Ketua Kompeni Bravo KM Nur’ Ain Syahirah Binti Mohd Suhaimi, komander-komander Bravo serta pelajar kokurikulum Kompeni Bravo Semester 1 kerana sudi menghadiri Mesyuarat Agong Tahunan Kompeni Bravo Sesi Disember 2013 – April 2014.

1.      UCAPAN PEMBUBARAN MANTAN KETUA KOMPENI

KM Nur’ Ain Syahirah Binti Mohd Suhaimi memberikan ucapan pembubaran Ahli Jawatankuasa Kompeni Bravo yang lama. Beliau berharap para pelajar semester 1 dapat memberikan kerjasama yang sepenuhnya kepada para Komander Kesatria.

2.      UCAPAN PERLANTIKAN KETUA KOMPENI

Ketua Kompeni Bravo, iaitu KM Nur’ Ain Syahirah Binti Mohd Suhaimi telah membuat perlantikan ahli jawatankuasa baru bagi Kompeni Bravo sesi Disember 2013 - April 2014. Berikut merupakan Ahli Jawatankuasa Kompeni Bravo yang baru setelah sebulat suara dipersetujui oleh ahli mesyuarat:

3.      UCAPAN DARIPADA WAKIL JPKK

KMdy Amer Syazwan Bin Mansoor pada semester ini mengucapkan selamat datang dan terima kasih kepada semua Ahli Kompeni Bravo yang hadir kerana  telah menunjukkan komitmen yang tinggi pada mesyuarat agong kali ini. Disamping itu, beliau juga menerangkan sedikit sebanyak tentang aktiviti-aktiviti yang  telah berlangsung baru-baru ini .     
  




4.      UCAPAN DARIPADA PENYELARAS KOKURIKULUM

Leftenan Kesatria Jamil Bin Sulong selaku penyelaras kokurikulum berucap kepada pelajar  semester 1 agar mereka memberi kerjasama dan mematuhi segala arahan yang diberikan oleh jurulatih. Beliau juga menerangkan aktiviti yang akan dijalankan oleh pelajar sepanjang  semester ini.



5.      UCAPAN DARIPADA PEGAWAI KEHORMAT

Mejar (Kest.) Syazali Effendi Bin A. Wahab mengucapkan selamat datang kepada pelajar baru semester 1 ke Kompeni Bravo bagi sesi Disember 2013 - April 2014. Diharapkan para pelajar dapat memberikan kerjasama yang baik kepada semua pihak.



6.      PENUTUP

Pengerusi majlis iaitu KRM Emelyne Fateeha Binti Nawawi mengharapkan kerjasama dari setiap Ahli Kompeni Bravo supaya dapat memberikan kerjasama yang sepenuhnya agar segala aktiviti yang dirancang dapat dilaksanakan dengan jayanya. Pengerusi majlis telah mengakhiri mesyuarat pada kali ini dengan bacaan Tasbih Kifarah dan Surah Al-Asr





No comments:

Post a Comment