MAJLIS PERWAKILAN KOMANDER KESATRIA


Sunday, January 16, 2011

Salam Perkenalan, Salam 1 Malaysia

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Selamat Datang ke BLOG JPKK UITM JOHOR. Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurniaNya BLOG JPKK UITM JOHOR kini diwujudkan dan bakal dirasmikan pada 28hb Januari 2011, InsyaAllah. BLOG JPKK UITM JOHOR telah mula beroperasi pada 15 Januari 2011 di bawah kelolaan Biro Publisiti dan Multimedia JPKK semester ini. Barisan JPKK berharap BLOG JPKK UITM JOHOR bakal memberi informasi berguna pada para pelawat blog ini terutamanya para komander dan pelajar kokurikulum kesatria sekaligus mewakili Unit Kesatria.


Tujuan utama blog ini diwujudkan untuk membuktikan bahawa Unit Kesatria turut melangkah kehadapan seiring dengan kemajuan teknologi selain dari memberi khidmat dalam akademik dan kokurikulum, Unit Kesatria juga tidak ketinggalan untuk menjadikan media massa sebagai medium komunikasi antara Unit Kesatria dan pelawat blog. Barisan JPKK berharap dengan adanya blog ini bakal memberi impak yang positif pada semua pelawat blog disamping mengeratkan silaturahim melalui komunikasi yang disediakan. 



BLOG JPKK UITM JOHOR bakal dimuatkan dengan informasi terkini Unit Kesatria antaranya:
  • Pengenalan dan fungsi Unit Kesatria
  • Aktiviti-aktiviti Unit Kesatria yang telah dijalankan sepanjang semester
  • Pencapaian dan Anugerah yang diterima oleh Unit Kesatria
  • Pengumuman atau notis aktiviti yang bakal berlangsung


Barisan JPKK juga menerima sebarang komen dan cadangan melalui ruangan komen pada post untuk mempertingkatkan mutu dan keberkesanan Unit Kesatria dalam memberi khidmat kepada pelajar-pelajar kokurikulum.



Diharapkan penghasilan BLOG JPKK UITM JOHOR menyumbang sedikit sebanyak kemudahan kepada semua pihak, para komander dan pelajar kokurikulum secara amnya.




Sekian, wasalam.



"Berilmu dan Berdisiplin"


Sedia berkhidmat,
KM Fatimah (17)

No comments:

Post a Comment