MAJLIS PERWAKILAN KOMANDER KESATRIA


Saturday, January 02, 2016

PERJUMPAAN DWI-TAHUNAN KOMPENI KESATRIA NEGARA CHARLIE SESI DISEMBER 2015 - APRIL 2016


Pada perjumpaan kali ini KRM Mohamad Farouqi Izzad bin Abd Rahman telah bertugas sebagai pengerusi majlis. Ucapan ribuan terima kasih serta ucapan alu-aluan diucapkan kepada para pegawai kehormat, barisan Top10, majlis tertinggi JPKK, jurulatih, barisan komander kompeni Charlie, barisan mantan dan pelajar semester 1 kerana sudi menghadiri Perjumpaan Dwi-Tahunan Kompeni Charlie sesi Dis 2015 - Apr 2016. 

Para Majlis Tertinggi JPKK yang hadir

Barisan Jurulatih Kompeni Charlie

Dari kiri: Wakil top 10, Penasihat Kompeni Charlie dan Ketua Kompeni Charlie
 Majlis diteruskan lagi dengan bacaan doa dari seorang pelajar kor siswa bagi memberkati majlis yang berbahagia ini.
Bacaan Doa

UCAPAN DARIPADA PENASIHAT KOMPENI

Kapt. (K) Siti Zarikh Sofia binti Abu Bakar mengucapkan selamat datang kepada pelajar baru semester 1 ke Kompeni Charlie. Diharapkan para pelajar dapat memberikan kerjasama yang baik kepada semua pihak.

UCAPAN WAKIL TOP10

KMdy Nurul Husna binti Pisol sebagai Pegawai Latih 2 pada semester ini mengucapkan selamat datang dan terima kasih kepada semua Ahli Kompeni Charlie yang hadir kerana telah menunjukkan komitmen yang tinggi pada perjumpaan kali ini. Di samping itu, beliau juga menerangkan sedikit sebanyak tentang aktiviti-aktiviti yang bakal berlangsung dan yang telah berlangsung.

KMdy Nurul Husna binti Pisol memberi ucapan


UCAPAN DARIPADA KETUA KOMPENI

Ketua kompeni Charlie, iaitu KM Nur Balqis binti Samsuri telah membubarkan ahli jawatankuasa yang lama sesi Jun 2015 - Okt 2015 seterusnya, membuat perlantikan ahli jawatankuasa yang baru bagi Kompeni Charlie bagi sesi Dis 2015 - Apr 2016.


Ketua Kompeni Charlie memberi ucapan 


Pengerusi majlis iaitu KRM Mohamad Farouqi Izzad bin Abd Rahman mengharapkan kerjasama dari setiap Ahli Kompeni Charlie supaya dapat memberikan kerjasama yang sepenuhnya agar segala aktiviti yang dirancang dapat dilaksanakan dengan jayanya. Perjumpaan ini telah diakhiri dengan tayangan multimedia dan nyanyian lagu UiTM di hatiku.


Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment